Sevindik, hayırlı olsun.Başarılar dilerim 👏

- Yazı fontu değişecek mi ?
- Yan sekme biraz yavaş açıldı bana mı öyle geldi acaba ?
- Doğrulanmiş hesap olduğumuzblog profilinde görülecek mi ?