Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kargom 7 nisan sabahı şubeye geldi ve bugün itibariyle tam 5 gündür dağıtıma çıkmayı bekliyor. Yurtdışından kargomu elin dağıtım şirketi tam 1.5 günde getirdi (farklı bir kargo), bizim ptt ise 5 gündür şehrin merkezindeki evime kargomu getirmiyor. Ben anlamıyorum bu ptt'nin genel müdürü falan hiç şikayetvar'da sayfalarına denk gelmiyor mu demiyor mu bizim puanımız neden 1.8 acaba? Ben böyle rezalet bir kuruluş, firma, şirket artık neyse görmedim. Liyakatsizlik, sorumsuzluk ve kötü yönetim ülkenin dört bir yanını sarmış bir durumda, Allah iyi etsin.