Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10.net ile giriş yapılamıyor. r10.net/oauth sayfası sonsuz döngüye giriyor @Admin;

Bu arada çerezleri vs temizleyip denedim yine aynı.
Herkes giriş yapabiliyor eğer kullandığınız browserda eklenti varsa o engelliyor olabilir ayrıca modern temadan mı deniyorsunuz?