gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir şey yok ya :/ Üniversite'de para hesaba geçince hiç bakmadan teslim ettim
Yatan hesaba dekont gibi birşey varsa açıklamada yazıyormu