Bende ilk 300 bin içerisine girip uzaktan bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum hocam yaş 32 oldu bakalım kazanabilecek miyim, önemli olan 2. matematikte 15 net falan yapmak ama baya zor gibi benim için bu durum olmadı dgs bakıcam.