EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam

Bugün kulaklık geldi. Hızlıca bağlandı, dokunmatik sorunsuz çalışıyor, ses kalitesini beğendim. Ayrıca paketleme vs de çok iyiydi. Memnun kaldım. Ablama da alacağım
teşekkürler hocam.