karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Atatürk bize şöyle düşün, bunu yap yapma diye tembihlemiyor ki... "
Bu soru Mustafa Kemal'i hiç anlamadığını, onu hiç okumadığını gösteriyor hocam. yanlış anlama, ama profil resmi yapacak kadar önemsiyorsan fikirlerini de oku, anlamaya çalış.
Kusura bakmayın, hiç tartışmaya gerek yok.
Atatürk milli bir değerdir. İlk yorumumda bile ne gibi bir yorum çıkarılmış bilmiyorum onu da ama, hiç sorun değil.
Herkes düşüncesinde özgürdür, ben kimi ne şekilde anlayacağımı çok iyi bilirim, siz de biliyorsanız sorun yok.