Webmaster insan değil mi. Webmaster olunca siyaset konuşulamıyor ya da bitcoin kullanılamıyor mu?
Tek düze insan tipi artık komünist Çin de bile kalmadı.
Siz boşverin kimin ne yaptığı. Kendiniz dilediğiniz gibi takılın.