Herkese selamlar geçtiğim hafta 4 Nisan'da dolap üzerinden 1 tane ayakkabı gördüm ve arkadaşa yazdım ücretini havale ile gönderirsem daha uyguna olabilir mi diye söyledim.750 TL olan ayakkabıyı 600 tl havale ile anlaştık ücretini attım.İlk birkaç gün whatsapp üzerinden yazıyordu fakat şuan mesajlara cevap vermiyor telefonları açmıyor.Kargoyuda yollamıyor paramıda vermiyor.Savcılığa veya polise gitsem sonuç almam mümkün mü ?