yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam, siz haklısınız. Bildiğiniz gibi devam edin.

Biri beni alıntılama diye rica ettiğinde siz alıntılayın yine ricasını görmezden gelerek. Ama bu yaptığınız maalesef kanunları değiştirmiyor.

Şimdi engelliyorum sizi.
Burası forum, alıntılanmak istemiyorsanız ve bu kadar alıngansanız yazmazsınız. Marka ayrı domain ayrı deyip, domain ile ilgili tartışmayı marka kanununa bağlayıp duruyorsunuz. Bir taraftan marka için şu kadar milyon harcanıyor diyorsunuz diğer taraftan marka sahibi için küçük bir meblağ tutan alanadı yenileme işinden gereksizmiş gibi bahsediyorsunuz. Tartışmada tıkanınca da çocuk gibi alınıyorsunuz. O kadar yatırımı olan, markasını önemseyen ciddi bir firma sahibi .com alanadını kaydettirdikten sonra elinde tutar. Siz mesela msn, yahoo, google gibi adreslerin zamanında yenilenmediği için el değiştirebileceğini tahayyül eder misiniz?