Aynı şeyi Digitürk ile yaşamıştık.
Domain benden düşmüş gitmiş, üzerinden bilmem kaç zaman geçmiş bi de... eski whois bilgilerinden mi almışlar ne yapmışlarsa mailime telif mesajı atmışlar.