Kıbrısta İngiliz usulü işletilen mekanlarda çok kez içtim tadı çok güzel oluyor. Bunun dışında pakistanlı arkadaşlar vardı onlar kesinlikle normal çay içmezlerdi sütlü içerlerdi hep. Deneyebilirsiniz tutma ihtimali var.