paylaşmak güzeldir hemde çokk güzel ama hiç bir zengin paylaşarak zengin olmamıştır hep çalarak hak yiyerek gasp ederek zengin olmuştur en azından bu dönemde gördüklerimiz öyle çalıştığım firma sahipleri 500 bin tlye maal olan daireyi 3 trilyona satıyorlar sülalesine yetecek paraları var ama gel gör işçi maaşlarını geç yatırıyor sigortalar deseniz 3 5 en fazla 10 gün yatırır ama yeğenleri inşaatta adı geçmez full 30 gün yatar sorsan oruçlular namazındalar