Merhabalar, daha önce hiç toplu mail vs. göndermedim, yeni oluşturduğum bir mail adresi fakat deneme amaçlı kendi diğer adreslerime mail atınca gmail'de spam kutusuna gidiyor, roundcube'de falan da başlığın önüne {Spam?} yazısı ekliyor. Sebebi nedir ve ne yapmam gerekir bunu düzeltmek için? Birkaç üniversiteye mail göndereceğim aynı içerikli başvuru amacıyla, spam'e düşsün istemiyorum açıkçası. Şimdiden teşekkürler.