Güzel bir şekilde yapıcı konuştum boş yapmayın diyerek zaten gerçekten ' BOŞA ' konuştuğumuzu gösterdiğin için teşekkür ederim.
Aynı konudan 3 4 sefer açtığının görselleri aşşağıda mevcut bundan bahsettim sadece.
ÖZELLİKLE BU KONU MİSAL 2 3 SAAT ARAYLA AYNI KONUDAN AÇIYORSUNUZ ! BURASI ÇOK KONU AÇINCA ÖNE GEÇECEĞİNİZ PAYLAŞIM FORUMLARINDAN DEĞİL !