Neden bozmasın
Ben de sık sık yiyorum istemsizce.
bende de aynı sorun var çok fazla yiyorum hemde
Aynı hastalık bende de var. Yememek için zor tutuyorum kendimi
Hocam bozabilir ama en güzeli ben böyle durumlarda 190'ı arayarak soruyorum
Biryerde okudum dudak bozar agiz ici bozmaz yazan var kafam baya karisti ya