Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zedeler!
berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bozmasın
Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de sık sık yiyorum istemsizce.
Mitho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de aynı sorun var çok fazla yiyorum hemde
zaynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı hastalık bende de var. Yememek için zor tutuyorum kendimi
UretimAjansi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bozabilir ama en güzeli ben böyle durumlarda 190'ı arayarak soruyorum
Biryerde okudum dudak bozar agiz ici bozmaz yazan var kafam baya karisti ya