delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanıyorum iddianameye cevap vermemişsiniz fakat kişi sizi mahkemeye vermemiş yani ortada görülmüş bir dava yok (konunuzda göremedim), mahkeme olmadan da ceza almazsınız. Gidin adliyeye bahsi konu geçen savcılıktan bilgi alın (orada sekterler de cevap verir bu konuya), uygun dille cevap dilekçenizi yazın evrak kayıttan geçirin sizlik konu bu kadar.

ama yok dava görüldü sonuçlandı ve üst mahkemeye itiraz sürem de bitti diyorsanız kesinlikle avukat tutun.
Bu tarihte 08/02/2022 bir duruşma yapılmış. Sonra mayıs 17 ye duruşma günü verilmiş.