İnanmayan arkadaşların inanmama özgürlükleri var kendi bilecekleri şey. İnan inanma çokda fifi. Peki İnanmayıp ta konu açmanın siz inanıyor musunuz diye sormanın mantığı neymiş.
Kendine yandaşmı arıyorsun?