var.

Müslümanlar, Büyü.
Hıristiyanlar Şeytan diyor (Şeytan çıkarma ainleri vs var. Kutsal damacana da mı izlemediniz.)
Yahudiler çok yoğun kullanıyor. Dünyada en çok Yahudiler kullanıyor özellikle istihbaratta.

Koruma muskası da var, zarar verici kara büyü de var.. Anadolu'dan bir örnek vereyim kurşun değdirmeyen muskalar var. Büyü yapmak için müslüman olmak gerekmez. Hatta hoca vs olmak bile gerekmez yapma yöntemini bilmek yeterlidir.

Bu işlere fazla kafayı takmayın derim. Yok diyen kişiler için keşke şöyle bir imkanım olsa inanmayın adını soy adını versin diyerek bi titretmek isterim açıkçası.. Beş vakit namaza başlamazlarsa ben daha bir şey bilmiyorum..