Benden bir adet 200 TL ye paypal alıyorsun. Riske giriyorsun Bozum işine atılıyorsun Açıyorsun bir Konu PayPal Bakiyeleriniz bozulur %2 mi alırsın %5 mi bilemem ama komisyonunu alıyorsun bozumunu yapıyorsun.
Forumda ki Bozumcuların %95 i benden aldı alıyor paypal hesaplarını
10 senelik reklamcıyım, böyle eksik yapboz parçası gibi oturan reklam görmedim

Yapıyorsun bu sporu reisss 😁😁😁