Hangi takım olursa olsun kurumsal kimliğe yakışan bir paylaşım değil, şahsen sadece arkadaş grubuna, mizah sayfasına atılabilecek bir paylaşım olduğunu düşünüyorum. (Fb’liyim) Takımların bu konularda sağduyulu olması gerekiyor.