Konu
Fenerbahçe'den Maç Sonu "İmalı" Paylaşım
11-04-2022, 04:55:04
#22
Monster
Hangi takım olursa olsun kurumsal kimliğe yakışan bir paylaşım değil, şahsen sadece arkadaş grubuna, mizah sayfasına atılabilecek bir paylaşım olduğunu düşünüyorum. (Fbliyim) Takımların bu konularda sağduyulu olması gerekiyor.