Müslümanım deyipte cinlere vs. inanmıyorum demek çok saçma bana göre. Büyü diye bir şey vardır elbette başınıza gelmeden kabul etmekte zorlanabilirsiniz umarım kimsenin de başına gelmez.

https://fetvameclisi.com/fetva/peyga...yapilmis-midir
https://fetvameclisi.com/fetva/buyuy...-ne-yapmaliyiz
https://fetvameclisi.com/fetva/667-s...mak-gerekir-mi