Dostum burada kişileri anlayışsızlıkla suçlayacağına bence nerede yanlış yaptığını düşünmen gerekiyor. Burası genel anlamda teknik bir forum, yapmış olduğun işe ait e-ticaret tarafını tanıtmak isteyebilirsin. Bir de şöyle düşün, buradaki üyelerin büyük bir çoğunluğunun e-ticaret sitesi var. Herkes senin gibi birden fazla kez aynı konuyu açıp üstlerde görüntülenmek istese burası teknik forum özelliğini yitirmez mi? İşini büyütmek istemeni anlamakla birlikte bu şekilde sonuç alamayacağını ve boşa efor sarf ettiğini de belirtmeden geçemeyeceğim. Bence burayı satışını gerçek anlamda hareketlendirmen konusunda hizmet verenlere ulaşmak amacıyla kullanmalısın. Reklam, seo, sosyal medya vb. bir çok dalda hizmet veren arkadaşlar var. Forum arasında reklam yaparak satışlarını arttıramazsın. Son bir not daha, konu içinde çekmiş ve göndermiş olduğun resimler maalesef amatör duruyor. Photoshop kullanman ve standart ürün çekimlerini yaptırman daha faydalı olabilir. Bu şekilde amatör duruyor. Umarım başarılı olursun. Bol şans.
Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhabalar arkadaşlar sizlere şu konudan girmek istiyorum evet belki fazla konu açtım sırf biraz işimizi büyütmek için belki daha önceki konularda da görmüşsünüzdür nişanlımla takı işine başladık ve ben 1-2 defa konu açtım kimse yazmadı diye sırf yayabilmek için bunu yapıyorum en azından ufakta olsa satış yapmak bizim için iyi olacak diye ama ben konuyu açtığım zaman bazı arkadaşlar 1-2 saat önce aynı konuyu açtınız gibi yorumlar yapıyor hoş değil yani dilenmiyorum etmiyorum sadece burada yaptığım işimi sizlere yaymak istiyorum reklamda veriyorum ama yetmiyor daha yeniyiz ondan dolayı sorun bendeyse özür dilerim ama bence boyle söylenmesi pek hoş degil hevesim kırıldı gece gece neyse sizleri daha fazla boğmayayım iyi geceler herkese