Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba. Öncelikle hyırlı olsun. Birde şöyle düşünün hepimiz buradan ticari konumuz var. ama siz iki üç kere açınca biizm konular kayboluyor. Bizde mi kazanmayalım hocam ? bak benim 2 gün içinde 3.750 tl kredi ödemem va cebimde 100 tl var. Ödeyemezsem 80k olacak belki borcum varlık fonuna devrolacak. Hiç düşünmüyorsunuz diğer insanlarında ticaret yapmak istediğini Bunları güler yüzle yazıyorum ama nasıl dertliyim anlatamam. Şimdi senin açtığım 2-3 konu yüzünden benim ticari konularım altta kaldı. Herkes böyle yaparsa olur mu ?
Hocam öncelikle durumun için üzüldüm ben r 10 u çok iyi kullanmayı bilmiyorum bir arkadaş bana resimleriyle birlikte yükle demeyene kadar yani He sizede saygı duyuyorum fakat dediğin gibi hepimizin kötğ durumu olabilir ama daha güşel şekilde söylenebilir yada ifade edebilir sen ne güzel anlatmışsın ama herkes senin gibi düşünmüyor