Spama giren ne var acaba uygunsuz bir şey mi var burada
Forumun kuralları gereği adam güzel dil ile uyarmış, ben gördüm ve öyle kaba saba bir şekilde de değil. Bir konu açmışsınız resim yüklemeyi unutmuşsunuz tekrardan resimli konu açmışsınız. Burada eski konunuzu düzenlemeniz gerekiyordu.
Ayrıca ticaret istikrar, sabır ve azim ister. İki çift söz ile pes edecekseniz, bu işi dostane olarak söylüyorum yapamazsanız. Rabbim kazancınıza bolluk versin, umarım istediğiniz olur ama bunun için biraz daha sakin ve bulunduğunuz ortamı tanıyarak yapmanızı tavsiye ediyorum.