Sizi anlıyorum hocam fakat r10.net Ttürkiye' nin en gelişmiş ve alış-verişin yoğun olduğu ticaret forumlarından bir tanesidir ve bu sebepten dolayı bazı katı kuralları mevcuttur. Bu kuralların amacı ticareti korumaktır. Burada ürünümüz bu diyerek spam konu açarak reklam yapmak yerine dropshopping ile kazanç sağlamak isteyen arkadaşlarım.. diye ve ya benzeri konu açarak ve satış ve pazarlamaya yönelik bir girişimde bulunmanız gerekiyor. Dümdüz 1 konu açarsınız hayal olur gider, konunun takibini ve güncelliğini korumak için elinizden geleni yapın, yeni spam konular açarak hem forum kuralları gereği, hem diğer kurallara uyan arkadaşlara haksızlık oluyor.

Kalbinizin kırılmasını anlıyorum, heves olması sebebiyle daha fazla kişiye ulaşmak istiyorsunuz ama doğru yoldan yapalım Umarım projenize başlarken hayal ettiğiniz konuma çok kısa sürede ulaşırsınız. Canınızı sıkmayın!

İyi forumlar