Herkese merhabalar arkadaşlar sizlere şu konudan girmek istiyorum evet belki fazla konu açtım sırf biraz işimizi büyütmek için belki daha önceki konularda da görmüşsünüzdür nişanlımla takı işine başladık ve ben 1-2 defa konu açtım kimse yazmadı diye sırf yayabilmek için bunu yapıyorum en azından ufakta olsa satış yapmak bizim için iyi olacak diye ama ben konuyu açtığım zaman bazı arkadaşlar 1-2 saat önce aynı konuyu açtınız gibi yorumlar yapıyor hoş değil yani dilenmiyorum etmiyorum sadece burada yaptığım işimi sizlere yaymak istiyorum reklamda veriyorum ama yetmiyor daha yeniyiz ondan dolayı sorun bendeyse özür dilerim ama bence boyle söylenmesi pek hoş degil hevesim kırıldı gece gece neyse sizleri daha fazla boğmayayım iyi geceler herkese
Topluluklarda kurallar vardır. Siz de bu kurallara uymak zorundasınız.
Aynı konuyu birden fazla kez açarsanız, uyarılırsınız ve banlanırsınız. Bu kadar basit. Bu forumun 500 binden fazla üyesi var herkes sizin gibi düşünüp aynı konuyu tekrar tekrar açarsa nasıl olacak?
Hee ben işlerimi büyütmek istiyorum dersen de alırsın premium üyelik 3 saatte bir konunu en yukarıya taşırsın.