Dostum 5-6 senedir güzelçamlı balı tüketiyoruz ulaşma konusunda biraz sıkıntılı ama eğer almak isterseniz yaz aylarında kışlık balımızı alırken yardımcı olurum market balı gibi berrak olmaz hakiki baldır.