Hocam Eğriçayır balını tavsiye ederim. Yaklaşık 2 senedir bu balı tüketiyoruz. 3 yaşındaki oğlum balı çok seviyor. zamanında çok araştırdım.
Kanada'da dünyanın en iyi balı seçilmişti. Bu arada markayla uzaktan yakından alakam yoktur. Tamamen kullanıcı tavsiyesi.

https://www.egricayir.com/tr/urun/eg...icek-bali/850g