Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe bir spor kulübü, çoğu branşta sayısız Avrupa başarımız zaten mevcut. Bir gün futbolda da olur. Unutma, sen futbol kulübü taraftarısın, şu an bile UEFA kupası demi vurursun, çünkü az önce hiçbir Avrupa başarısı olmayan Fenerbahçe’ye yenildiğin için çok üzgünsün. Giresunsporla iyi kapışmalar, malum kümede kalma gayreti. Sevgiler.
Futbol haricinde tamamen destekliyorum zaten avrupada, birde cümlenin sonuna sevgilerle süsleme içindeki kini hissediyorum 😂😂😂😂