gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foruma yeni üye oldun herhalde diye bakayım dedim yanlış düşünmemişim
serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ooo sen fanatik çıktın 😅 4 yıldızımız da var. 🤣
et dönerde güzel oluyor ama pahalı ya malesef

dipnot: alakasız yazılara alakasız cevaplar