Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Herkese merhabalar bazı sebepler yüzünden oruç tutamıyorum.
Hep imrenmişimdir tutanlara.
Yarın için 5 kişiye iftar yemeği ısmarlamak istiyorum, içimden geldi.
İhtiyacı olanlar kesinlikle yorum atmasın. sadece özelden yazsın