Ve üzgünüm ki siyasi ideolojisi yüzünden birçok kişi ötekileştiriyor. Her zaman şunu söylerim; önce insan olmak önemli. Çok uzun zaman önce okumuştum ve her okuduğumda mutlu oluyorum. Teşekkür ederim.