Hocam mesajım bulunsun. Sadece yemek yerlerinde ve bazı şarküterilerde kullanabiliyorduk sanırım, değil mi? Dışarda olduğum için iftar sonrası belki bir teklif yapabilirim. Sürekli dışardayız, lazım olabilir.