Öncelikle Herkese Hayırlı Günler.

C proramlama dilini bilen birisine sorum olacaktı da. Genel olarak şöyle ben bir sınava hazırlanıyordum vede nasıl ilerlemeliyim tarzında biraz akıl danışmak için.

Yardımcı olabilecek birisi var mıydı acaba.