Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Marka Patent başvurusu yaptığım isim 2 nice koduna başvurusu yapmıştım fakat bir tanesi red yedi diğeri onay aldı bundan dolayı başvurum kısmi yayına geçti diye bilgilendirme geldi ekstradan telefonuma ''ETEBS uygulamasina 10 gun sureyle giris yapmadiginiz icin, teblig edilmis sayilan evrakiniz bulunmaktadir.Herhangi bir hak kaybi yasamamaniz icin elektronik ortamda teblig edilen evraklara erismeniz gerekmektedir.Ayrica fiziksel tebligat yapilmayacaktir.Bilginize sunariz B001'' diye bir mesaj geldi bu aşamada bir işlem yapmak durumunda mıyım bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.