Hocam selamlar.
Elimde 2 cihaz var sıfır ayarında.
Honor x15 1 aylık
Huawei d16 -16gb ram - 5 aylık.
Her ikisini de ofis için fazlasıyla tavsiye ederim.
Düşünürseniz görüşelim.