pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle yapanlar da var . pazarlık makul bi teklif etmektir. 100 olan ürüne 50 vermek ölücülük, 80 sunmak pazarlıktır bence.
Kesinlikle hocam. Yine 50₺ nin de ölücülük olmayacağı, gönül rızalığının olduğu durumlar olabilir ama piyasa fiyatı 3700-4500 arasında değişen bir ürünü full kutu ve garantili 3450 ye koydum ihtiyaçtan. 3000 olur mu diyen kişi sayısı 3 😅 El vicdan yani. Biz de para verdik aldık gökten düşmedi ki… Zaten aciliyetten bu para. 3800 diyip 3400 e versek daha mı adil, dürüst olacagız simdi? Dediğiniz doğru kesinlikle

@Anonim; keşke öyle olmasaydı hocam ama maalesef… Duygularıma tercüman oldunuz