CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Hz İsa yı bekleyen millet Yahudiler değil Hristiyanlardır. Diğer sorularınıza gelince Ayeti kerime de Esteizubillah İnneddine ındallahil İslam Yani Allah katında tek din islamdir buyurulmustur ve cevabı açık ve nettir ki İslam harici kalanlar evet cehennemlik tir. Bu konu benim şahsi fikrim değil önce Allah'ın sonra tüm İslam alimlerinin ortak ve tartışmaya açık olmayacak şeklide delili kat'i ile sabit görüşüdür ve hiç bir şüphe yoktur. İnsanlığa faydalı olanlar vs konusu ise ortada Allah için yapılan bir şey yok ve kişi inanmadığı Allah'tan ve son peygamberin den inanmadığı halde nasıl cenneti bekler.
Bilgin yoksa fikrin de olmasin.
Mesih'i bekleyen sadece hristyanlar degildir, yahudiler de bekliyor...

Konuyu acanin sorusuna gelirsek:
Yaratici, Allah, tanri her neyse insanin beyninde yaratilan bir imgedir. Otesi yok!
Valhalla'ya inanan biri de, cennete inan biri de aynidir gozumde!