Hayırlı olsun, yakışmış
Çok teşekkür ederim
Hayırlı olsun, bereketli kazançlar dilerim
Teşekkür ederim , amin cümlemize inşallah
hayırlı olsun bereketli bol kazançlar
Teşekkür ederim , cümlemize inşallah
Biri de beni morartsa dicemde yanlış anlamayın
Olmadıki şöyle bi rankımız insan özeniyor
@BilalBayar;
Senelerdir r10 da olmanız ve ticaret sayınız bile fazlası ile yeter , Allah hepimize hayırlı kazançlar versin
İnş. bizim de olur bir gün Ody
Sizi moderatör olarak görmekten oldukça memnunuz