Merhaba arkadaşalr malum olduğu üzere yabancı site açma fikri ne zamandır kafamı kurcalıyor? Sizlerinde fikirlerini almak istiyorum. Yabancı sitesi olan arkadaşlar tecrüberini paylaşabiirler mi? (arkadaşlar malum geçinmek çok zor o yüzden gerçekten yararlı yorumlar yaparsanız sevinirim.) ingilizce makale yazacak ingilizcem yok. traslate seviyesinde. en çok da o kafamı kuurcaıyor.