wieRunjA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zorunlu sigortam mevcut ATV, traktör olarak geçiyor zaten bakalım, Şöförün solda olmasına bana bi etken sanırım burda tabela felan yok bildiğin düz mahalle bakalım
Yok değişti o 4 tekerlekli diye otomobil gibi değerlendirip B / otomobil ehliyeti istiyor eskiden A SINIFI yoktu o zaman en üstü olan A2 uygun idi ama sonra A ve kw güç modları girince devreye B istiyorlar atv için utv var bir de onlar iş makinesi mı ne idi o benim pek ilgilime girmiyor ama zaten ehliyetin ve zorunlu trafik sigortan var ayrıca otomobil sol da sen sağ da kalkıyorsun normal şartlarda eşit dereceli yollarda hep sağ tarafın üstünlüğü vardır böyle bakar isek atv sağ da kaldığından öncelik onun
Zaten sen ama orta dan sonra vursa idin o zaman da atv kusurlu olurdu o geçer iken vurduğu için ama şu an atv önde araç geride kalıyor ve geçiş üstünlüğünü vermemiş gibi