aradım hocam hat düştü sonunda, kalamıyormuşuz. sivile izin vermemeleri de bir yandan normal geldi ama olsa iyiymiş.
hocam şimdi yanlış anlaşılmak istemem ama polis asker riskli meslek sivil alsalar kimin nereden geldiği neden kaldığı bilinmez varsay ki sen polis evinde kalan rütbeli bir polis veya askersin dışarda 100 tane sıkıntılı adamla uğraşıyorsun tehdit alıyorsun en güvenli yer kaldığın yer alınmaması gayet normal