onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben kalamıyor diye biliyorum en basit ara polis evini sor en net cevabı alırsın ama olmaması lazım sonucta özel güvenlik statüsü gerektiren yerler
aradım hocam hat düştü sonunda, kalamıyormuşuz. sivile izin vermemeleri de bir yandan normal geldi ama olsa iyiymiş.