Arkadaşlar ramazan sonuna inşallah kız istemeye gideceğiz. Bu konu canımı sıkıyor kızda bekliyor hareketlerinden anlıyorum. R10 ailemizin bana güzel tavsiyeler verebileceğini düşünüyorum. Fiyat olarak 5k ayırdım kenara ve arabam var buna yönelik fikirler verirseniz çok mutlu olurum.
Çıtayı yükseltmeyin bu kadar hocam 2 ay olucak nişanlandım evlenme teklifini yapamadım bile yüzügü çıkartınca hemen tamam dedi yüzüğe bakmaktan dinlemedi beni bile
Özellikle teklif için bir mekan filan ayarlamadım bile zaten teklifi bekliyor biliyorsunuz sizde bence olabildiğince mutevazi bir şekilde olsun
Herşeyi sosyal medyadaki gibi yaparsak şuan ki piyasa ile maddi olarak çok yıpratır en başından alıştırmanız lazım teklif için sizin özel olan bir yer yada ilk tanıştığınız yer vs olabilir benim fikrim bu yönde son karar tabiki sizi