arkadaşlar merhaba

öğretmenevlerinde sivil/öğrenciler kalabiliyor da, polis evlerinde siviller kalabiliyor mu acaba? bilgisi olan var mı?

sivil ve öğrenci polis evinde kalabilir mi acaba