arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah seni iyi etsin. sonra ölene kadar dırdırını çek.

torununun torunun torununa bile anlatır büyük dedeniz bana böyle böyle yaptı diye mutluluklar dilerim şaka bi yana ben sade nikahtan yanayım ama insan bir kere evleniyor. içinde hiç bişey ukte kalmasın durumun müsaitse kendi bütçene göre ne gerekiyorsa yap. sorsan gerek yok der gerçek seven ama içinde yara kalır.