Arkadaşlar ramazan sonuna inşallah kız istemeye gideceğiz. Bu konu canımı sıkıyor kızda bekliyor hareketlerinden anlıyorum. R10 ailemizin bana güzel tavsiyeler verebileceğini düşünüyorum. Fiyat olarak 5k ayırdım kenara ve arabam var buna yönelik fikirler verirseniz çok mutlu olurum.