Madem öyle mesela ben Dünyanın en kötü insanıyım diyelim ve çok zekiyim Dünyayı ele geçirdim istediğim gibi yönetebiliyorum. Tüm dinleri unutturdum baskı yötemiyle yıllarca bu fikri devam ettirdim aradam geçti
200 yıl ve artık doğan insanların Din den vs haberi yok böyle olunca kimse cennete gitmeyecek mi ? yada cehenneme ? Din konuları mantığın bittiği yerde başlar, mantığın başladığı yerde de Din biter...