kimin nereye gideceği ile değil de kendimizin nereye gideceğini düşünmeyi daha doğru buluyorum.
cennette Allahın
cehennem de.
İstediğine istediğini sokar, istediğini istediğinden çıkarır. Biz bilemeyiz. Hem bize ne ?